Virtual
& Day Office
Virtual & Day Office este cea mai simplă soluţie
pentru dezvoltarea locală a afacerii dumneavoastră. Vă putem oferi
toate avantajele utilizării unui spaţiu de întâlnire, birou sau conferinţe,
precum şi servicii de secretariat în permanenţă.
Astfel, activitatea
companiei dumneavoastră se va desfăşura “virtual” în permanenţă,
în prestigiosul centru de afaceri Cluj City Center, iar întâlnirile
dumneavoastră vor beneficia de suportul unui spaţiu de întâlnire
confortabil şi complet dotat şi echipat cu un sistem de vizualizare
şi sonorizare modern.
Noul concept Virtual & Day Office vă
oferă:
- adresă de afaceri de prestigiu
- servicii de secretariat (gestionarea corespondenţei,
preluarea apelurilor telefonice, informaţii specifice oferite clienţilor)
- utilizarea unei săli de întâlnire în
configuraţia dorită (maxim 76 persoane) şi dotată cu un echipament
modern de sonorizare şi vizualizare
- avantaje opţionale: servicii
de organizare a întâlnirilor, servicii de promovare a evenimentelor,
parking cu acces controlat, dotări opţionale (sistem de videoproiecţie,
sistem de traducere simultană, sistem de videoconferinţă)
- cocktail-uri
si pauze de cafea într-o ambianţă rafinată: Avocado
Restaurant & Lounge
- tarife optime
şi abonamente speciale
Abonamente speciale
Pentru a veni în întâmpinarea celor mai
diverse cerinţe ale clienţilor noştri, am conceput programe speciale
cu tarife optime şi termene flexibile:
1. Abonament Office: 5 ore/lună de
utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max.
75 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii
de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de
afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare,
acces internet, flipchart şi consumabile.
Avantaje opţionale (contra
cost): videoproiector, traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză
de internet adaptată), meniu coffe break, meniu pentru prânz, servicii
de promovare, evaluarea evenimentului.
Bonus: serviciu de secretariat
permanent
Preţ: 75 EUR + TVA/lună
2. Abonament Management: 10 ore/lună de utilizare
a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 75 persoane),
avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat
şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de afaceri de prestigiu,
sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet,
flipchart şi consumabile.
Avantaje opţionale (contra cost): videoproiector,
traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată),
meniu coffe break, meniu lunch, servicii de promovare, evaluarea
evenimentului.
Bonus: seviciu de secretariat permanent, cofee
break în limita a 40 de porţii
Preţ: 150 EUR + TVA/lună
3. Abonament Corporate: 20 ore/lună de utilizare
a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 75 persoane),
avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat
şi recepţie, gestionarea corespondenţei scrise, adresă de afaceri
de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces
internet, flipchart şi consumabile.
Avantaje opţionale (contra cost): videoproiector,
traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată),
meniu coffe break, meniu lunch, servicii de promovare, evaluarea
evenimentului.
Bonus: serviciu de secretariat permanent, coffe
break în limita a 40 porţii, 4 locuri de parcare pentru numărul de
ore inclus în abonament
Preţ: 300 EUR + TVA/lună |
|
Galerie foto
|