RomânăEnglish HomeContactFacebookLinkedIn
Cluj City Center  
Cluj City Center
 

Sunteţi aici: Home - Birouri şi spaţii comerciale - Virtual & Day Office

 

Virtual & Day Office

Virtual & Day Office este cea mai simplă soluţie pentru dezvoltarea locală a afacerii dumneavoastră. Vă putem oferi toate avantajele utilizării unui spaţiu de întâlnire, birou sau conferinţe, precum şi servicii de secretariat în permanenţă.

 

Astfel, activitatea companiei dumneavoastră se va desfăşura “virtual” în permanenţă, în prestigiosul centru de afaceri Cluj City Center, iar întâlnirile dumneavoastră vor beneficia de suportul unui spaţiu de întâlnire confortabil şi complet dotat şi echipat cu un sistem de vizualizare şi sonorizare modern.

 

Noul concept Virtual & Day Office vă oferă:

  • adresă de afaceri de prestigiu
  • servicii de secretariat (gestionarea corespondenţei, preluarea apelurilor telefonice, informaţii specifice oferite clienţilor)
  • utilizarea unei săli de întâlnire în configuraţia dorită (maxim 76 persoane) şi dotată cu un echipament modern de sonorizare şi vizualizare
  • avantaje opţionale: servicii de organizare a întâlnirilor, servicii de promovare a evenimentelor, parking cu acces controlat, dotări opţionale (sistem de videoproiecţie, sistem de traducere simultană, sistem de videoconferinţă)
  • cocktail-uri si pauze de cafea într-o ambianţă rafinată: Avocado Restaurant & Lounge
  • tarife optime şi abonamente speciale

Abonamente speciale

 

Pentru a veni în întâmpinarea celor mai diverse cerinţe ale clienţilor noştri, am conceput programe speciale cu tarife optime şi termene flexibile:

 

1. Abonament Office: 5 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 75 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

Avantaje opţionale (contra cost): videoproiector, traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată), meniu coffe break, meniu pentru prânz, servicii de promovare, evaluarea evenimentului.

Bonus: serviciu de secretariat permanent

Preţ: 75 EUR + TVA/lună

 

2. Abonament Management: 10 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 75 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

Avantaje opţionale (contra cost): videoproiector, traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată), meniu coffe break, meniu lunch, servicii de promovare, evaluarea evenimentului.

Bonus: seviciu de secretariat permanent, cofee break în limita a 40 de porţii

Preţ: 150 EUR + TVA/lună

 

3. Abonament Corporate: 20 ore/lună de utilizare a unui spaţiu de întâlnire în configuraţia dorită (max. 75 persoane), avantajele unui birou virtual prin accesul la servicii de secretariat şi recepţie, gestionarea corespondenţei scrise, adresă de afaceri de prestigiu, sistem de vizualizare LCD, sistem de sonorizare, acces internet, flipchart şi consumabile.

Avantaje opţionale (contra cost): videoproiector, traducere simultană, videoconferinţă (cu viteză de internet adaptată), meniu coffe break, meniu lunch, servicii de promovare, evaluarea evenimentului.

Bonus: serviciu de secretariat permanent, coffe break în limita a 40 porţii, 4 locuri de parcare pentru numărul de ore inclus în abonament

Preţ: 300 EUR + TVA/lună

 

Galerie foto

Zoom   Zoom
     
Zoom   Zoom
     
Zoom   Zoom
     
Zoom    
 
 
 
 
copyright © 2008 EuroTrend Grup Imobiliar. Toate drepturile rezervate. Hartă site
site înfăptuit şi găzduit cu de Beeline - Web design & more